معتادین فیس بوک

معتادین فیس بوک

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 40353
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 207
تعداد آنلاین : 1


پست ثابت

ممنون از همه شما که سر زدین !!
دست همگی جمیعا مرسی
خدا ایشالا شما رو تو بهشت با مارک زاکر برگ محشور کنه
منابع مطلبامون فقط و فقط از فیس بوکه
خواهشا نیایید نظر بدین چرا از فلان سایت کپی میکنی
چرا از بسان سایت کپی میکنی
نوشته های خودمونم مینویسیم.
تبادل لینک هم فقط و فقط با ادمای باحال
اونایی ک میان و سرمیزنن و نظر میزارن
اونایی ک با معرفتن
سر بزنید بهتون سر میزنیم
اگه هم خواستید بلینکید با این اسم لینک کنید:

(معتادین فیس بوک)

 

در صورت فیلتر شدن این وبلاگ به ادرس http://fb.motadin2.loxblog.com مراجعه نمایید

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت22:44---6 فروردين 1392
سلام بابا تو ديگه كي هستي.هرچي بگم پستاي جديدت عالي بود كم گفتم .

asra
ساعت13:08---29 اسفند 1391
پستهای قشنگی گذاشته بودی خسته نباشین

reza
ساعت20:49---26 اسفند 1391
سلام

برای تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:اوکی


asra
ساعت6:26---26 اسفند 1391
ممنون که بهم سر زدی
باعث خوشحالیمه که با شما تبادل لینک داشته باشیم


قاسم احمدی
ساعت22:46---25 اسفند 1391


asra
ساعت16:59---25 اسفند 1391
سلام وبت خیلی باحاله ممنون لذت بردم

خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم

منتظرتم
پاسخ: سلام مرسی چرا که نه حتما.


حامدشمس
ساعت17:04---24 اسفند 1391
سلام.وبلاگت عالیه لطفاتوهم به وبلاگ من سربزن-حتمانظربذار-حتمامنولینک کن منم تورولینک میکنم
پاسخ: اوکی


yasna
ساعت14:52---28 بهمن 1391
اره زنگ زد مرسی.............. منظورم آهنگه است خیلی قشنگه

yasna
ساعت14:22---22 بهمن 1391
خعلییییییییییییی باحاله
پاسخ:چی باحاله؟
پاسخ:rasti Ali zangh zad?


یسنا
ساعت17:28---19 بهمن 1391
پاسخ: سلام یسناااااااااااااااا کجایی تو؟؟ خوبی/ راستی آی دی یاهوتو بده مرسی

sona
ساعت20:06---29 دی 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا تو تالار بازار خنده عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
بیایی یا
منتظرم زود بیا
اینم ادرس تالار http://www.talar.bazarekhandeh.ir/
بازار خنده


امین
ساعت19:26---29 دی 1391
سلام



با وبلاگت حال کردم.



تبادل لینک بکنیم؟
پاسخ: yes


shiva
ساعت2:00---29 دی 1391
پیام قبلیمو اشتباه نوشتم.منظورم این بود کلا انتظار تبادل لینک و دیدن وبلاگم رو ندارم، قصدم هم تبلیغ نیس. کلا وبلاگتون جالبه و دوستش دارم!!پاسخ:مر30

shiva
ساعت23:42---28 دی 1391
مه میخوام به وبلاگم سر بزنی، نه تقاضایی دارم.

آقــــــــــــــــا وبلاگت عالی بود!!پاسخ:ادرس وبتو نذاشتی که/نظر لطف ته


سید امیرحسین سیدی
ساعت17:40---28 دی 1391
داداش من لینکت کردم ولی میخوام توی سیستم تبادل لینکت عضو شم مینویسه مارا باید لینک کنی در صورتی که لینک شما در وبلاگ من هست. اگر تونستی خودت لینکم کن با عنوان:khaterat و آدرس :www.khaterateman1000.lxb.ir دستت درست یادت نره.
پاسخ:باشه


سید امیرحسین سیدی
ساعت16:42---28 دی 1391
به خدا قسم همه مطالبت را خوندم ولی ولی از تفاوت رفتار خارجیا با ایرانیا خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییی خوشم امد تو هم به من سر بزن داداش .اگه هر روز آپ باشی میام . تو هم بیا من هر روز آپمپاسخ:مرسی نظر لطف ته بازم سر بزن

سید امیرحسین سیدی
ساعت16:21---28 دی 1391
با وفایی یه دونه باشی تک دونه باشی به منم سربزن لینکیدمت منو بلینک باعنوان:khaterat و آدرس: www.khaterateman1000.lxb.ir خدا وکیلی دارم میگم وبت عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااالیه در آخر اگه عشقت کشید یه سر به ما بزن.

ملیسا
ساعت15:01---9 دی 1391
وبت عااالی بود خواستی به منم سر بزنپاسخ: حتما

سارینا
ساعت15:42---8 دی 1391
سلام خسته نباشید واقعا وب خوبی دارید عالیه 20 عاشقشمپاسخ:مرسی که سر زدی

محدثه
ساعت19:36---4 دی 1391
وبلاگت عااااااااااالی بووووووووووودپاسخ:مرسی نظر لطفته

نیلا
ساعت18:04---2 دی 1391
نه بابا
پاسخ: اره بابا پ چی فک کردی


sadegh
ساعت16:39---2 دی 1391
من لبریز از گفتنم نه از نوشتن .







باید که اینجا روبروی من بنشینی و گوش کنی .







ایمان من به تو ، ایمان من به خاک است .







به شکوه آنچه بازیچه نیست ، بیندیش .







من خوب آگاهم که زندگی،







یکسر صحنه بــازی است .







اما بدان که همه کس







برای بازی های حقیر آفریده نشده است .







مرا به بازی کوچک شکست خوردگی مکشان .







تو چون دستهای من،







چون اندیشه های سوگوار این روزهای تلخ







و چون تمام یادها از من جدا نخواهی شد









حدیث غریب دوست داشتن را







اینک از زبان کسی بشنو







که به صداقت صدای باران سخن می گوید .







من هرگز نخواستم که از عشق ،







افسانه ای بیافرینم .







باور کن .







من می خواستم که







با دوست داشتن، زندگی کنم .







کودکانه و ساده و روستایی .







من از دوست داشتن







فقط لحظه ها را می خواستم .







آن لحظه ای که تو را به نــام می نامیدم .







من هرگز نمی خواستم از عشق، برجی بیافرینم .









مـــرگ سخن ساده ای است .







مگذار که







خالی روزها و سنگینی شب ها در اعماق من،







جایی از یاد نرفتنی باز کند .







ما برای فرو ریختن آنچه کهنه است آفریده شدیم .









سلام خوبی ؟عالی بودبه ماهم سربزن


hamid
ساعت23:15---1 دی 1391
sina in chie man gozaresh midam to takhalof kardiپاسخ: هههه غلط کردی خیلی هم باحاله تازه اولشه بهترم میکنمش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سینا تاريخ: جمعه 1 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ معتادین فیس بوک خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to fb.motadin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com